![]() |
![]() |
Przegląd Gospodarczy Gazety Prawnej ogłosił właśnie, że zwycięzcą organizowanego przezeń konkursu LAUR KONSUMENTA* w kategorii „przewodniki turystyczne” zostało po raz czwarty z rzędu Wydawnictwo Bezdroża i nadal pozostało niepokonanym dotąd uczestnikiem konkursu w swojej kategorii.
Pracowników i właścicieli Wydawnictwa Bezdroży cieszy, iż co roku uczestnicy badań ankietowych Przeglądu Gospodarczego Gazety Prawnej wskazują właśnie publikacje Bezdroży jako najbardziej budzące zaufanie i godne polecenia. Ta lojalność czytelników i ich przekonanie o tym, że przewodniki Bezdroży to symbol jakości jest dla nas największą nagrodą.
Cieszy też fakt, że w Polsce inicjatywy tworzone przez grupy entuzjastów potrafią pomimo braku zaplecza kapitałowego na miarę koncernów tworzyć produkt lepszy i cieszący się większym uznaniem niż produkcja znacznie silniejszej konkurencji. Warto przy tym dodać, że drugie i trzecie miejsce w konkursie zajęły odpowiednio firmy Pascal i Hachette (Przewodniki Wiedzy i Życia), będące częściami dużych korporacji medialnych działających w Polsce i za granicą (Grupa ITI oraz francuski koncern Lagardere Group).
Fakt, że kreatywność, pomysłowość, zaangażowanie oraz stawianie na dobry produkt przez nawet niewielkich polskich graczy może wciąż być silnym orężem w walce z dużymi budżetami promocyjnymi koncernów jest wyraźnym znakiem, że polski czytelnik-turysta staje się coraz bardziej świadomy swoich wyborów. To kolejny powód do zadowolenia.
Dziękujemy polskim podróżnikom i turystom za niesłabnące zaufanie wobec naszych publikacji.
Z serdecznymi pozdrowieniami,
Zespół Wydawnictwa Bezdroża
*Godło "LAUR KONSUMENTA" jest projektem tworzonym przez polski rynek konsumencki, w ramach którego badana jest przede wszystkim jakość produktu oraz zaufanie do niego wśród konsumentów. Więcej informacji będzie można uzyskać pod koniec lipca na stronie www.pg.info.pl.