APLIKACJA MOBILNANEW
ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Wydawnictwo Bezdroża otrzymało Złoty Laur Konsumenta 2005

2005-06-21 - 2005-06-21


Wydawnictwo Bezdroża zostało ZWYCIĘZCĄ ogólnopolskiego konkursu "LAUR KONSUMENTA 2005" organizowanego przez Przegląd Gospodarczy Gazety Prawnej, w kategorii przewodniki. Srebrny Laur przyznany został Wydawnictwu Hachette, Brązowy Laur otrzymało wydawnictwo Pascal.

Godło "Laur Konsumenta 2005" jest projektem tworzonym przez polski rynek konsumencki. Badania prowadzone od grudnia 2004 pod opieką merytoryczną Instytutu Gallupa pozwoliły wyłonić najpopularniejsze produkty i marki na krajowym rynku. Są to produkty i marki, które często wskazywali w ankietach konsumenci (w badaniach udział wzięło ponad 6000 ankietowanych). Oceniano przede wszystkim jakość produktu oraz chęć jego rekomendacji, przywiązanie klienta do danej marki, czy wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu. W każdej z tych kategorii Wydawnictwo Bezdroża uzyskały najwyższe noty.

Wartość tego wyróżnienia liczy się podwójnie: po pierwsze o jego przyznaniu zadecydowali sami odbiorcy - osoby, które z przewodnikami Bezdroży podróżują, doceniają ich jakość i uważają za godne polecenia. To dla nas szczególny powód do dumy i radość wynikająca z tak wysokiej oceny naszej pracy przez tych, dla których jest ona realizowana.

Po drugie, wart odnotowania jest fakt, że w swoistym wyścigu o Złoty Laur niewielkie polskie wydawnictwo tworzone przez pasjonatów, miłośników podróżowania i eksploracji świata, pokonało duże korporacje z zachodnim kapitałem o sporych budżetach promocyjnych i rozwiniętych systemach dystrybucji. Z zadowoleniem przyjmujemy fakt, że jakość liczy się coraz bardziej u Polskiego nabywcy, w tym wypadku czytelnika-turysty, a wybór produktu nie jest wynikiem hałaśliwej kampanii reklamowej, ale wiąże się z potrzebą posiadania przewodnika sprawdzonego i niezawodnego.

więcej ciekawostek »