Konkurs ten jest kolejną szansą na współtworzenie nietypowej publikacji, w której będzie można znaleźć rzetelne, zweryfikowane informacje o wszystkich krainach geograficznych Polski – od Bieszczad po Wyspę Uznam, od Mazur po Sudety, przygotowane przez wydawnictwo oraz informacje, komentarze, proponowane trasy i zdjęcia dodane przez internautów na portalu e-przewodniki.pl.
![](http://e-przewodniki.pl/images/polska_internautow_okladka.jpg)
Konkurs na projekt okładki otwarty jest dla wszystkich twórców. Projekt powinien zawierać przednią i tylną stronę okładki oraz grzbiet. Na przedniej stronie okładki powinno widnieć logo i nazwa Wydawnictwa Bezdroża, logo portalu e-przewodniki.pl oraz tytuł „Polska według internautów”. Na tylnej stronie okładki powinno znaleźć się miejsce na informacje o publikacji (około 1/2 strony – górna i środkowa część) oraz dodatkowe dane o publikacji (numer ISBN, rok wydania, informacje o wydawnictwie – dolna część).
Okładka przewodnika powinna oddawać charakter tego nietuzinkowego i nowatorskiego projektu. W czerwcowym konkursie jaki wydawnictwo Bezdroża ogłosiło na logo portalu wzięło udział ponad 1150 uczestników. Mamy nadzieję, że i tym razem aktywność internautów mile nas zaskoczy!
Regulamin konkursu znajduje się na stronach internetowych e-przewodniki.pl oraz bezdroza.pl. Informacje o konkursie: e-przewodniki.pl/aktualnosci-8.
Projekty okładek należy nadsyłać na adres: konkurs@bezdroza.com.pl.
KONTAKT:
Iwona Podgórska, Kierownik Marketingu Wydawnictwa Bezdroża
tel. 012-269-29-61, tel. kom. 607-311-406,
e-mail: iwona.podgorska@bezdroza.com.pl