Zdobądź nowe umiejętności z Federacją Związków Gmin i Powiatów RP oraz Europejską Grupą Doradczą
Prowadzisz biznes w branży turystycznej? Bądź gotów na nowe wyzwania! Rozwiń umiejętności zawodowe swoich pracowników!
Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1 Rozwój pracowników w regionie, Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwa dla przedsiębiorstw.
Terminy szkoleń:
Akademia carvingu
06-09.03.2012
12-15.03.2012
Akademia savoir-vivre
19-21.03.2012 (I spotkanie)
26-27.03.2012 (II spotkanie)
Akademia sztuki barmańskiej
12-14.03.2012
Skuteczny marketing turystyczny
Wywiad z P. Anną Kocembą – Tokarską - kierownikiem projektu
- W okresie intensywnych przygotowań do Mistrzostw Europy w piłce nożnej, również pracownicy małopolskich firm, w szczególności pracownicy branży turystycznej powinni być dobrze przygotowani do świadczenia usług na najwyższym „europejskim” poziomie. Warto już dziś zadbać o rozwój i doskonalenie kwalifikacji zawodowych swoich pracowników, dzięki czemu możliwe będzie sprostanie rosnącym wymaganiom rynku.
Federacja Związków Gmin i Powiatów RP wraz z Europejską Grupą Doradczą ma ciekawą propozycję edukacyjną - prosimy o szczegóły.
- Wychodząc naprzeciw potrzebie rozwoju kwalifikacji pracowników branży turystycznej od stycznia 2012 Federacja Związków Gmin i Powiatów RP wraz z Europejską Grupą Doradczą rozpoczyna w województwie małopolskim realizację projektu Akademia Małopolskiej Turystki na 5+.
Do udziału w tym przedsięwzięciu zapraszamy pracowników mikro i małych przedsiębiorstw branży turystycznej, gastronomicznej i uzdrowiskowej z województwa małopolskiego.
Naszą propozycję kierujemy do 90 mikro przedsiębiorstw, z których planujemy przeszkolić 287 osób, oraz do 150 małych firm - tu wsparcie otrzymają 433 osoby. Docelowo oferujemy wsparcie edukacyjne dla 720 osób, w tym 432 kobiet i 288 mężczyzn.
- Jakie zajęcia planujecie Państwo w ramach projektu?
Uczestnicy projektu mają szansę podniesienia kwalifikacji i umiejętności zawodowych, poprzez udział w interesujących szkoleniach. Ciekawie został zaplanowany program projektu; każdy uczestnik wybiera 1 temat z 4 zaproponowanych: Akademia Carvingu, Akademia Savoir – vivre, Akademia Sztuki Barmańskiej, Skuteczny marketing turystyczny.
Zajęcia w formie intensywnych warsztatów realizować będziemy między innymi w Krakowie, Zakopanem, Krynicy Zdroju i Nowym Targu. Szersze informacje o projekcie prezentujemy na stronie, do odwiedzenia której serdecznie zapraszamy.
- Obecnie rynek edukacyjny zasypuje nas mnóstwem szkoleń, kursów, warsztatów. Stąd pytanie co wyróżnia Państwa ofertę?
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, udział w nim jest całkowicie bezpłatny. Uczestnicy obok zdobywania wiedzy, rozwijania umiejętności zawodowych mają zagwarantowane: materiały szkoleniowe, wyżywienie, certyfikat potwierdzający kwalifikacje.
Pragniemy zwrócić Państwa uwagę na fakt, iż zajęcia w formie intensywnych warsztatów prowadzić będzie profesjonalna kadra trenerów-praktyków. Dodatkowo istnieje możliwość indywidualnych konsultacji z trenerami.
Jesteśmy przekonani, iż wsparcie udzielone uczestnikom projektu efektywnie wpłynie na poszerzenie ich wiedzy i umiejętności praktycznych i docelowo przyczyni się do poprawy jakości świadczonych usług w branży turystycznej, gastronomicznej i uzdrowiskowej.
- Rzeczywiście interesująco zapowiada się Państwa projekt. Prosimy więc przybliżyć zasady uczestnictwa tj. jakie dokumenty należy złożyć, by zostać uczestnikiem Akademii Małopolskiej Turystyki?
- Rekrutacja osób do Akademii już trwa, pierwsze zajęcia rozpoczną się w marcu bieżącego roku, projekt realizowany będzie nieprzerwanie do grudnia 2013 roku włącznie.
Osoby zainteresowane i spełniające kryteria udziału w projekcie mogą przesłać dokumenty rekrutacyjne (dostępne na stronie) lub zgłaszać się osobiście w Biurze Projektu
w Krakowie, przy ul. Bałuckiego 8. W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu drogą
e- mailową: biuro@akademiaturystyki.eu lub telefonicznie pod numerem: 12 633 00 07 oraz tel. Komórkowym 660 237 650.
- Dziękuję serdecznie za rozmowę.