Relacje z podróży

Drodzy podróżnicy!

Z radością czytamy i publikujemy nadsyłane przez Was relacje z podróży. Są one nie tylko ciekawą lekturą, ale i wspaniałym zbiorem cennych informacji dla planujących bliższe i dalsze wojaże internautów. Doceniając trud włożony w tworzenie globtroterskich zapisów, chcielibyśmy uhonorować najlepsze relacje, najwyżej ocenione przez Czytelników portalu atrakcyjnymi nagrodami książkowymi. Serdecznie zapraszamy do pisania i przesyłania relacji z podróży na adres serwis@bezdroza.pl, a Czytelników do oddawania na nie głosów.
Wybieraj spośród 783 relacji
  1. Rumunia »

Paweł Błaszkowski blacha79@poczta.onet.pl Dzień 1 (13.08.2001) Wsiadam do pociągu relacji Gdynia – Pszczyna. Jest przed 22:00. We Wrzeszczu zgarniam Jasia a w Gdańsku Piotra. Sączymy browarki i gadamy o czekającym nas (...)
    Średnia ocen: 6.04
    liczba ocen: 306
  2. Rowerem przez Ukrainę »

Zimą, 4.12.2005 r., jadąc na rowerze po ośnieżonych lasach kochłowickich, zrodził się pomysł wyjazdu na Ukrainę i zdobyciu Odessy- troje powiedziało „Tak” i zaczęliśmy przygotowania. Waldi podjął heroiczny krok - pierwsze piwo dopiero w Odessie! Ja ograniczyłem spożycie tego szlachetneg(...)
    liczba ocen: 3244
  3. Lwów - Odessa - Krym 2006 »

Nie będę się rozpisywał o wrażeniach z pobytu na Krymie, we Lwowie i Odessie, bo każdy będzie miał inne, każdy znajdzie coś interesującego. Po prostu zamieszczę kilka praktycznych informacji z 2006r. INFORMACJE WSTĘPNE: Przewodniki: "Kr(...)
    liczba ocen: 337
  4. Wyprawa nad Bajkał czyli w góry »

autor: Magdalena Świder Uczestnicy: Adam Miński, Magdalena Świder Termin: sierpień 2002 Trasa: Terespol – Moskwa – Irkutsk – Sludlianka – Mondy – Orlik – Sludlianka – Ułan-Ude – Ust-Baguzin – Ułan-Ude –(...)
    liczba ocen: 301
  5. Kambodża »

Joanna i Artur Morawiec Termin: Listopad 2002 Trasa: Bangkok – Poipet – Siem Rap – Phnom Phen – Sihanoukville – Krong Koch Kong – Trat – Bangkok PRZYGOTOWANIA W TAJLANDII
    Średnia ocen: 6.02
    liczba ocen: 782
  6. Bałkański tygiel czyli Longinada - wyprawa rowerowa »

BAŁKAŃSKI TYGIEL, CZYLI LONGINADA WYPRAWA ROWEROWA CHORWACJA, CZARNOGÓRA, BOŚNIA I HERCEGOWINA, ALBANIA ORAZ TROCHĘ SŁOWACJI – WYPRAWA ROWEROWA 21 SIERPNIA - 7 WRZEŚNIA 2003 Trasa zapowiadała się na trudną od samego początku, Longin zresztą (...)
    liczba ocen: 1085
  7. Na dachu naszego sąsiada… - Ukrainy (29 IV – 5 V 2004) »

Człowiek, który znajdzie się w kotłach Howerli, zwabiony słońcem i śniegiem, może być świadkiem walki zimy z wiosną, groźnej swymi lawinami, niszczącymi wszystko, co znajdzie na ich drodze. Tadeusz Petrowicz Pomysł wyjazdu w (...)
    liczba ocen: 1015
  8. Szlakiem zamków i pałaców w Słowacji, Węgrzech i Austrii. »

<p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNormal" align="justif(...)
    liczba ocen: 3523
  9. Wyprawa po „niedźwiedzie mięso” »

Wędrujący przez Alaskę bohaterowie książek Jacka Londona, swoje emocje związane z wyjątkowo dramatycznymi przygodami nazywali „niedźwiedzim mięsem”. Tuwa Ostatniego lata mieliśmy okazję po raz drugi odwiedzić Tuwę - autonomiczną republikę Federacji R(...)
    liczba ocen: 514
  10. Wyprawa na Śnieżnik »

Wyjazd 6 września 2009 r. na Śnieżnik nie jest planowany. W 7-osobowej grupie jest pięciu członków koła PTTK nr.16 ( oraz Grażyna z Asią ), jest też terrier walijski, 6-letnia Beja. Z przełęczy Puchaczówka idziemy ścieżką przyrodniczo - dydaktyczną czyli czerwonym szlak(...)
    liczba ocen: 11
  11. Do i po Afryce Zachodniej »

Wyprawa odbyła się w terminie: 26.12.2009 – 24.01.2010 Przejechaliśmy – 12 tys. Km.
    liczba ocen: 19
  12. Zrozumieć Afrykę 2010 »

26 czerwca br. ruszamy z pod gdańskiego Neptuna w podróż dookoła Afryki pod hasłem „Zrozumieć Afrykę”. Serdecznie zapraszamy na uroczyste pożegnanie wszystkich, którzy będą trzymać za nas i powodzenie naszej wyprawy kciuki. Gościem specjalnym wydarzenia będzi(...)
    liczba ocen: 16
  13. Rajd rowerowy „Szlakiem nadbużańskich grodzisk” »

W dniach 10-11 lipca 2010 r. odbył się Rajd rowerowy „Szlakiem nadbużańskich grodzisk” organizowany przez Towarzystwa Ochrony Siedlisk „ProHabitat”. Głównym celem przedsięwzięcia jest inicjację nowej, w zamierzeniu pomysłodawcó(...)
    liczba ocen: 16
  14. Zrozumieć Afrykę... »

Przejazd przez Europę to była bułka z masłem. Od polskiej granicy autostradą prosto do Salerno. Potem promem przez morze Śródziemne do Tunisu. Cieszymy się, że jednak zdecydowaliśmy się na wykupienie kabiny, bo to co się dzieje na promie daje nam lekki przed(...)
    liczba ocen: 19
  15. Pielgrzymka rowerowa do Ziemi Świętej »

Termin: 14 maja – 27 czerwca 2010 r. Dystans: ok. 4500 km Państwa pielgrzymki: Polska, Ukraina, Rumunia, Bułgaria, Turcja, Syria, Liban, Jordania, Izrael Uczestnicy: Aladin (...)
    liczba ocen: 26
  16. Gruzja – amplituda uczuć szeroka jak Eufrat »

Gruzja - drugi kraj na trasie Klapek Kubota. Okazał się zbyt gościnny. O tym, dlaczego tęskni do Unii Europejskiej, choć europejską ma tylko policję oraz o aktualnym stanie duszy bratniego narodu.
    liczba ocen: 1
  17. IV Wyrypa Beskidzka »

Prawdziwe chodzenie zaczyna sie po setce   15-17 lipca 2011
    liczba ocen: 1
  18. INTERSPORT KAZBEK EXPEDITION 2010 »

30.06.2010 Zaczęliśmy. Sebastian i Grześ Z. są już na Ukrainie, nasza piątka: Rysiek, Bogdan, Aga, Dawid i ja (Grześ D.) jedziemy autem do Lwowa. Humory dopisują. W ostatniej chwili zabrałem z domu kije dla Dawida i Bogdana, ich kolana z p(...)
    liczba ocen: 19
  19. Galeria Fotografii "Best of EXPEDYCJA" »

Galeria Fotografii "Best of EXPEDYCJA"to prezentacja niezwykłych, przenikliwych oraz ukazujących piękno i różnorodność współczesnego świata fotografii powstałych w trakcie wypraw kolejnych projektów(...)
    liczba ocen: 13
  20. Niedzielny wypad na Górę Parkową »

To kolejna, nieformalna wycieczka ( w tym o.m.c. - o mało co ) członków koła PTTK nr 16 w Opolu. W piękną , słoneczną niedzielę 27 czerwca 2010 r. w minimalnym składzie czyli we dwójkę z Grażyną Cz. jedziemy w stronę Głuchołaz, położonych na wysokości (...)