Relacje z podróży

Drodzy podróżnicy!

Z radością czytamy i publikujemy nadsyłane przez Was relacje z podróży. Są one nie tylko ciekawą lekturą, ale i wspaniałym zbiorem cennych informacji dla planujących bliższe i dalsze wojaże internautów. Doceniając trud włożony w tworzenie globtroterskich zapisów, chcielibyśmy uhonorować najlepsze relacje, najwyżej ocenione przez Czytelników portalu atrakcyjnymi nagrodami książkowymi. Serdecznie zapraszamy do pisania i przesyłania relacji z podróży na adres serwis@bezdroza.pl, a Czytelników do oddawania na nie głosów.
Wybieraj spośród 783 relacji
  1. Sześć dni w Armenii »

Michał Lubina michaelc1@wp.pl Czas: Połowa lipca 2002 Osoby: Jarek, Zuzia, Tomek, Mirka, Błażej, Ania, Piotrek, Bogdan, Basza, ja i in. Do Armenii udaliśmy się przez Turcję i Gruzję(granica turecko- ormiańska jest z(...)
    Średnia ocen: 6.11
    liczba ocen: 588
  2. Picos de Europa »

Gdy wyjeżdża się na urlop z całą rodziną, sztuka kompromisu jest pierwszą, którą należy opanować do perfekcji. Mój mąż, dajmy na to, uwielbia spędzać długie upalne godziny na plaży, z książką w ręku i perspektywą niczym niezmąconego spokoju. Starszy syn uparcie wspina się na skały strome jak ściany(...)
    Średnia ocen: 6.11
    liczba ocen: 382
  3. Samotna wyprawa rowerowa do Rzymu w 2007 roku. »

Kłodzko - Hora Cermna (3.08.2007) (t= 6 h śr.= 12,3 km/h dyst.= 70 km)Wyruszym pociągiem z Bydgoszczy. Już na dworcu stwierdziłem, że zapomniałem potwierdzenia wylotu sa(...)
    liczba ocen: 148
  4. Wyprawa rowerowa nad Adriatyk »

Tegorocznych wakacji nie wyobrażaliśmy sobie spędzić inaczej niż w podróży. Już w drodze powrotnej z Pragi zaczęliśmy się zastanawiać - gdzie zataszczymy nasze wymęczone rowery. Różne kretyńskie pomysły rodziły się w naszych głowach (Egipt, Mandżuria?!!), stanęło jednak na tym, że chcemy dotrzeć n(...)
    liczba ocen: 744
  5. Na desce z Elbrusa »

Krzysztof Byrski nce@gig.katowice.pl www.dyszkin.prv.pl Z dedykacją dla Dom(...)
    liczba ocen: 107
  6. Pasterka z PTT na Wiktorówkach »

Autokar czekał na nas już o 20:30 pod DKK (Dom Kultury Kolejarza). Okazało się, że przyszło nieco więcej ludzi niż się zapisało, ale się pomieściliśmy, choć w Starym Sączu dosiadła się jeszcze dość spora grupa osób. Jurek Gałda, nasz przewodnik zastępuje chorego Krzysztofa Żuczkowskiego. Po sprawdz(...)
    liczba ocen: 1915
  7. Krym - relacja bardzo subiektywna »

<w:PunctuationK(...)
    liczba ocen: 335
  8. 200 kilometrów pieszej wędrówki przez północną Hiszpanię »

<w:PunctuationKe(...)
    liczba ocen: 24
  9. Kirgiz schodzi z konia pod Pikiem Lenina »

Gdy latem 1999 r. nie udało nam się zdobyć Piku Lenina (7134 m n.p.m.), leżącego w górach Pamiru na pograniczu Kirgizji i Tadżykistanu, pocieszaliśmy się, że kiedyś spróbujemy jeszcze raz. Po raz kolejny przekonuję się jednak, że nie należy spraw odkładać na później. Świat się zmienia, a czasem jed(...)
    liczba ocen: 314
  10. Rumunia. Informacje praktyczne. »

DOJAZD DO RUMUNII: I opcja: Przemyski PKS uruchomił nową linię Katowice - Przemyśl - Suczawa - Bukareszt. Autobus jeździ według kalendarza ustalanego na 3 miesiące z wyprzedzeniem. Autobus z Katowic do Suczawy kosztuje 210 zł a z Przemyśla do Suczawy 140 zł. Do(...)
    liczba ocen: 768
  11. Sajany Zachodnie »

W Zachodniej Tuwie i Zachodnich Sajanach, czyli o groźnych Tuwińcach i niebezpiecznych jakach Zamieszczony poniżej fragment opisu wyjazdu rozpoczyna się w czternastym dniu wyprawy w Kyzyle – stolicy republiki Tuwy. 10 lipiec 2003 - czwartek
    liczba ocen: 393
  12. Mołdawia - bliski, daleki kraj. »

W poszukiwaniu egzotycznych, nie odkrytych miejsc, spragnieni nowych wrażeń, doświadczeń, przygód podejmujemy niejednokrotnie dalekie podróże. Wertujemy rozpaczliwie atlas w poszukiwaniu skrawka Ziemi, o którym wszyscy zapomnieli, gdzie choć przez moment moglibyś(...)
    liczba ocen: 939
  13. Kaukaz: Elbrus (5642m n.p.m.),1998 »

Jeszcze we wrześniu Kaukaz był dla mnie tylko abstrakcyjną nazwą geograficzną, nieznanymi i potężnymi górami praktycznie nieosiągalnymi. Może dlatego tak bardzo zapragnąłem tam pojechać. Magicznie brzmiące nazwy, jak Uszba, Dongus-Orun czy Adyr-su dostatecznie silnie rozbudziły moją wyobraźnię i(...)
    liczba ocen: 469
  14. Szlakiem Transsyberyjskim 2008 »

&nbsp; &nb(...)
    liczba ocen: 701
  15. W kolebce ludzkości »

Jacek Żoch zoch@poczta.onet.pl jzoch.prv.pl Afryka - te słowo powoduje chyba u każdego, kogo interesują podróże, mocniejsze bicie serca. Podobnie i ja od dłuższego czasu chciałem tam pojechać. A(...)
    Średnia ocen: 6.06
    liczba ocen: 372
  16. Cypr – w gaju oliwnym zaklęty »

Wiele opowiadano mi o gościnnych Cypryjczykach. Uwierzyłam i nie rozczarowałam się. Trafiłam dokładnie w czas Świąt Wielkanocnych. Znajoma Greczynka zaprosiła mnie do swojego ogrodu, by pokazać świąteczne tradycje. Ogród był piękny, zielony i pomarańczowy, pachnący ma(...)
    Średnia ocen: 6.05
    liczba ocen: 220
  17. Wycieczka do Albanii »

Anna Lewczuk Albania jest niewątpliwie jednym z najmniej znanych krajów europejskich. Większości z nas wydaje się nie tylko odległa, ale przede wszystkim, co tu ukrywać, niedostępna i niebezpieczna. A wcale tak nie jest. Wizę turystyczną uzyskuje s(...)
    liczba ocen: 768
  18. Szkocja - West Highland Way »

Układając wakacyjne plany nie zapomnijcie o Szkocji. Proponuję Wam wędrówkę słynnym szlakiem West Highland Way. Tłumy rodaków spotkacie tylko w południowej części Wielkiej Brytanii. Na północy pojawiają się sporadycznie, gdyż trudno tam o intratną pracę, a sam pobyt jest drogi. Koszty wypraw(...)
    liczba ocen: 141
  19. W krainie Inków »

Jacek Żoch zoch@poczta.onet.pl jzoch.prv.pl O wyjeździe na drugą półkulę myślałem dość długo. W czasie poprzedniego wyjazdu spotkałem w Chinach Polaków, którzy przejechali od Argentyny do Peru. (...)
    liczba ocen: 346
  20. LWÓW 29.04-06.05.2007 »

...i raczej na pewno wkr&oacute;tce będzie kontynuacja. Oto co robiliśmy i dlaczego c(...)