Relacje z podróży

Drodzy podróżnicy!

Z radością czytamy i publikujemy nadsyłane przez Was relacje z podróży. Są one nie tylko ciekawą lekturą, ale i wspaniałym zbiorem cennych informacji dla planujących bliższe i dalsze wojaże internautów. Doceniając trud włożony w tworzenie globtroterskich zapisów, chcielibyśmy uhonorować najlepsze relacje, najwyżej ocenione przez Czytelników portalu atrakcyjnymi nagrodami książkowymi. Serdecznie zapraszamy do pisania i przesyłania relacji z podróży na adres serwis@bezdroza.pl, a Czytelników do oddawania na nie głosów.
Wybieraj spośród 783 relacji
  1. Gobi Cycling Expedition »

Sam nie wiem kiedy pierwszy raz pomyślałem (...)
    Średnia ocen: 9.60
    liczba ocen: 6
  2. Skandynawia 2014...Śladami Wikingów »

Naszą skandynawską przygodę rozpoczynamy 22-giego lipca od spotkania na lotnisku Sanderfjord Torp położonym około 120 km na południe od Oslo. Po szybkiej i sprawnej akcji złożenia rowerów udajemy się w kierunku Drammen, gdzie docieramy późnym wieczore(...)
    Średnia ocen: 8.00
    liczba ocen: 1
  3. Indie - Konark »

Świątynia boga słońca Ciepłe i słone od pobliskiego morza powietrze przyjemnie smaga nas po twarzy i dłoniach dając ukojenie przed spiekotą słońca. Z obu stron naszego Tuk Tuka otacza nas dziki gąszcz bujnej i soczystej zieleni niczy(...)
  4. Indie - Duch wioski »

Zniechęceni smrodem spalin Tuk Tuka i jego głośnym silnikiem oraz z racji na ograniczone możliwości zasięgu rowerowej rikszy, zdecydowaliśmy się, by do następnego miejsca wizyty na naszej mapie - wioski artystów, pojechać wynajętymi rowerami. Już kilka metr&oacu(...)
    liczba ocen: 0
  5. Indie - Hampi - hinduski Bagan »

Wczesne i blade słońce nie zdążyło nagrzać jeszcze powietrza. Jego pęd nieprzyjemnie chłodzi nasze nogi oraz ramiona i uporczywie szczypie nas w policzki. Na szczęście po kilkunastu minutach jazdy Tuk Tukiem docieramy do małej wioski, położonej w niewielkiej dolinie.
    Średnia ocen: 8.50
    liczba ocen: 2
  6. Maluchami nad Morze Czarne »

Zachęceni udaną wyprawą z 2012 roku postanowiliśmy tym razem dojechać do morza Czarnego. Pomysł na wyprawę zrodził się pod koniec 2011 roku, kiedy to jeden z nasze czwórki nabył okazyjnie malucha w bardzo dobrym stanie. Ni to ż(...)
    Średnia ocen: 7.00
    liczba ocen: 2
  7. Wyprawa Rowerwa „Śladami Draculi” »

Pomysł wyprawy rowerowej w góry Ukrainy i Rumunii pojawił się wczesną wiosną, kiedy to nareszcie można było ściągnąć rower ze strychu i wyjechać na Szczyrkowskie szlaki. Cały wyjazd opracowaliśmy z moim przyjacielem, Adamem, z którym pojechałem. Ale dlacz(...)
    Średnia ocen: 5.57
    liczba ocen: 7
  8. Oczami dzielnego Soldata - Gruzja »

Przed wami relacja z mojej pierwszej motocyklowej, zagranicznej podróży. Jedna kobieta i trzech mężczyzn to dość duże wyzwanie, zarówno dla mnie jak i dla moich doświadczonych kompanów. Relacja pisana była na bieżąco, dlatego też bardziej p(...)
    Średnia ocen: 7.60
    liczba ocen: 10
  9. Sielska, zielona Skania. Szwecja. »

Nie tylko ryby Jenny oprócz wędkowania zaproponowała mi kontrolowane spotkanie z łosiami, zwiedzenie labiryntów groty Tykarp i degustację tradycyjnego szwedzkiego pieczywa. Podpowiedziała, gdzie spotkam polującego ry(...)
    Średnia ocen: 9.55
    liczba ocen: 40
  10. Afryka zdobyta - EXPEDYCJA IV KONGO »

Afryka zdobyta! 30 dni w podróży, przeszło 16 tysięcy pokonanych kilometrów drogą lądową i 1, 5 tysiąca drogą morską – Expedycja IV Kongo dobiegła końca! Uczestnicy przywieźli ze sobą nie tylko bagaż wspomnień i nowych doświadczeń, ale(...)
    Średnia ocen: 7.00
    liczba ocen: 8
  11. Nord vegen – droga na Północ - Norwegia »

Nord vegen – droga na Północ Patrząc na drogowskaz w Lindesnes na południu kraju, skąd do Kirkenes przy granicy z Rosją jest 2822,3 km, czujemy się jak pod Mount Everestem. Gdybyśm(...)
    Średnia ocen: 9.36
    liczba ocen: 14
  12. Wyjazd rowerowy do Gruzji: PowerBike 2011 »

Normal 0 21
    Średnia ocen: 9.37
    liczba ocen: 38
  13. Jedząc rybę w Trondelag ... »

Jedząc rybę w Trřndelag       &nbs(...)
    Średnia ocen: 10.00
    liczba ocen: 24
  14. Zagrzeb. Miasto widziane z ulicy. »

W Zagrzebiu najlepiej spędzić czas spacerując ulicami miasta. Sama tylko obserwacja i przyjemna włóczęga jest najlepszym sposobem zapoznania się z energią miasta. Pasaże, strome i ciasne uliczki, markety i rynki wciągają bez reszty. Do tego rozstawione na c(...)
    Średnia ocen: 6.33
    liczba ocen: 6
  15. Thailand 2011 Andaman Cost Photoexploration »

Gdyby tak zagrać w skojarzenia do hasła „Tajlandia”, większość powiedziałaby: świątynie, egzotyka, seks-turystyka, rajskie plaże i tym samym strzeliłaby w dziesiątkę… no może w dziewiątkę. Spójrzmy na Tajlandię przez pryzmat nasze(...)
    Średnia ocen: 7.75
    liczba ocen: 12
  16. Trzy Żywioły – Festiwal Filmów Świata »

Film „Śmietnisko” Lucy Walker z nagrodą publiczności na  „Trzy Żywioły – Festiwal Filmów Świata” we Wrocławiu.
    Średnia ocen: 5.50
  17. Południe zdobyte! »

27. 09.2011 Wtorek   Opuszczamy hostel "Zeus" i udajemy sie na dalsze zwiedzanie Aten. Pierwszym punktem na naszym planie jest Świątynia Zeusa, a właściwie jej pozostałości, bo d(...)
  18. Królewskie Miasto »

Mieszkaliśmy na liczących 500 mln. lat skałach kambryjskich. Są to jedyne tego typu odsłonięte w Europie góry. Góry Pieprzowe . Najstarsze w Polsce. Pokryte warstwą lessu stanowią żyzne podłoże dla wielu gatunków dzikich r&oac(...)
    Średnia ocen: 9.32
    liczba ocen: 69
  19. Sprzątanie Pienin zakończone »

Dziękujemy serdecznie wszystkim za udział w Rajdzie Pienińs(...)
    liczba ocen: 0
  20. Galdhopiggen i Glittertind »

Wstęp Galdhopiggen a przed nim przez długie lata Glittertind, był uważany za najwyższy szczyt krainy trolli. Góra (2469m n.p.m.) stanowi obecnie najwyższy wierzchołek Norwegii, oraz całej Północnej Europy. Obydwa wzniesienia zn(...)