ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

O aktywności reklamowej Grupy Wydawniczej Helion SA świadczą liczby. Każdego roku dział marketingu przygotowuje ponad 300 tys. materiałów reklamowych (począwszy od drobnych upominków reklamowych, poprzez plakaty, torby reklamowe, a skończywszy na stojakach kartonowych, kasetonach świetlnych i firmowych regałach ekspozycyjnych) oraz blisko 100 tys. katalogów wydawniczych prezentujących pełną ofertę książek.


Księgarze, dziennikarze, czytelnicy są systematycznie informowani o nowościach wydawniczych, a częste kampanie reklamowe mają promować czytelnictwo książek i wspierać sprzedaż publikacji Grupy Wydawniczej. Wydajemy co miesięczny biuletyn opisujący nasze nowości i zapowiedzi oraz najświeższe wiadomości z rynku książki. Helion jest stale obecny w mediach. Każdego roku pojawiają się setki recenzji prasowych i opisów książek, kilkadziesiąt reklam publikowanych w najchętniej czytanych magazynach komputerowych i biznesowych. Udostępniamy fragmenty naszych publikacji w mediach wspierających przedsiębiorczość i rozwój biznesu. Na podstawie tytułów wydawanych w Onepress pisane są artykuły i felietony.


Wydawnictwo prowadzi również intensywne działania w ramach marketingu elektronicznego. Wykorzystując własne i zewnętrzne bazy adresowe klientów indywidualnych Helion wspiera akcje marketingowe prowadzone na tradycyjnym rynku. Prowadzi działania marketingowe i partnerskie na wielu witrynach i portalach. Prowadzone przez wydawcę księgarnie internetowe helion.pl i onepress.pl zaliczane są do największych księgarń specjalistycznych w Polsce. Nasz wirtualny newsletter dociera do ponad 90 000 subskrybentów. Zarówno Helion, jak i Onepress przygotowują cykliczne promocje, bonusy na specjalne okazje oraz kupony rabatowe.


Reprezentanci wydawnictwa są obecni na najważniejszych targach książki, goszczą na konferencjach i seminariach, regularnie promują książki wśród studentów, organizując wystawy na wyższych uczelniach. Wspieramy organizacje kongresów i sympozjów z zakresu zarządzania projektami IT, rozwoju technologii komputerowych oraz, jako marka Onepress, spotkania biznesowe, konferencje PR i marketingowe. Jesteśmy sponsorami kół naukowych i patronami bibliotek. Nie obca nam także obecność na imprezach sportowych i charytatywnych.


Wydawnictwo dokłada wszelkich starań, by Czytelnicy mogli nie tylko poznać wiedzę autorów, zawartą w książkach, ale także ich samych. Organizujemy spotkania autorskie, przeprowadzamy wywiady, pośredniczymy w kontaktach twórców z mediami i różnymi organizacjami oraz udostępniamy on-line rozmowy z nimi.