2007 - Jako partner wydawniczy Michelin w Polsce, Bezdroża wprowadzają na rynek
pierwsze tytuły flagowej serii Michelina - "Zielony Przewodnik".
Jako pierwsze pojawiają się "Korsyka", "Francja", "Wielka Brytania" i "Chorwacja".
Również seria "Udany Weekend" poszerza się o nowe tytuły - "Wenecję" oraz "Berlin".
W ofercie Bezdroży pojawia sie coraz więcej przewodników promujących turystykę górską, wśród nich kompendium opisujące szlaki beskidzkie oraz przewodnik po Sudetach. Wśród nowości 2007 znalazł się też kolorowe publikacje promujące turystykę rekreacyjną w kąpieliskach termalnych oraz pośród 1001 słowackich atrakcji.
W ofercie Bezdroży pojawia sie coraz więcej przewodników promujących turystykę górską, wśród nich kompendium opisujące szlaki beskidzkie oraz przewodnik po Sudetach. Wśród nowości 2007 znalazł się też kolorowe publikacje promujące turystykę rekreacyjną w kąpieliskach termalnych oraz pośród 1001 słowackich atrakcji.
« Powrót | Historia Wydawnictwa | Dalej » |