ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Historia Wydawnictwa - 2006 rok

TOP tytuł w super cenie » 50% taniej

2006 - Bezdroża zostają partnerem wydawniczym Michelin, międzynarodowego koncernu, którego przewodniki znane są w 70. krajach świata. Michelin działa od ponad 100 lat w obszarze komunikacji, dostarczając najwyższej jakości opon oraz cenionych publikacji podróżniczych. Każdego roku na świecie sprzedaje się ponad 20 milionów map i przewodników Michelin. Doskonałe opinie o jakości publikacji Wydawnictwa Bezdroża skłoniły Departament Map i Przewodników Michelin do powierzenia naszemu wydawnictwu misji wprowadzenia na polski rynek tej marki oraz stworzenia serii, która najlepiej odpowiadać będzie potrzebom polskich odbiorców. Tą serią stał się Udany Weekend - pięć tytułów dotyczących Paryża, Rzymu, Londynu, Dublina i Barcelony, które ukazały się na wiosnę 2006 roku.

W ofercie Bezdroży pojawiają się nowe przewodniki: m.in. po Litwie, Łotwie i Estonii, Gruzji i Armenii, Północnych Włoszech oraz poradnik Żeglarstwo Śródlądowe dla początkujących. Seria z falą zostaje również powiększona o trzy praktyczne przewodniki po górach Ukrainy i Bułgarii: Gorganach, Czarnohorze, Pirynie i Rile.

Wydawnictwo po raz drugi z rzędu zostaje zwycięzcą ogólnopolskiego konkursu LAUR KONSUMENTA w kategorii "Przewodniki" organizowanego przez Przegląd Gospodarczy Gazety Prawnej. Podobnie jak w roku 2005 także i teraz w każdej z tych kategorii Bezdroża uzyskały najwyższe noty, wyprzedzając takie Wydawnictwa jak Wiedza i Życie oraz Pascal.

W czerwcu 2006 internetowa strona Księgarni Podróżniczej www.bezdroza.com zmienia wygląd, a sama księgarnia wprowadza nowe wygodne sposoby płatności elektronicznych.


« Powrót Historia Wydawnictwa Dalej »